onsdag den 16. november 2011

zzzzzz... sleeeping - no thinking, please.

Zzzzz....

Vejret udenfor er gråt og en anelse tåget. Sådan et vejr bliver jeg rigtig træt af, og derfor vil jeg også ligge mig til at sove lige om lidt.
At sove er virkelig noget af det bedste for tiden, synes jeg. Man kan svæve ind i en drømmeverden (bogstavelig talt.) og det har jeg brug for for tiden.
Bare at sove og ikke tænke. Jeg har meget at tænke på for tiden og min hjerne kan ikke simpelthen ikke kapere det. Min hovedpine bliver værre og værre. Kan man få hovedpine af for mange tanker? I så fald er det dét jeg føler sker med mig lige for tiden.

De flagre rundt inde i mit hoved, men nogengange forsvinder de, men så ligeså snart jeg har stilhed er de der igen. zzzzzz.......

Den sang, som jeg vil ligge mig til at sove til. Godnat.zzzz.






Sweet sleeping kisses
from GirlInAnAppelTree.

1 kommentar:

  1. Det er en fin blog, du har.
    Kan godt lide din header(:
    Den er rigtig sommer-agtig(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet