fredag den 18. november 2011

late night at home.

Så sidder jeg herhjemme igen efter en lettere kaotisk uge på efterskolen.
Det føles som om der er sket alt for meget, i forhold til at der kun er gået en uge. Jeg tror, jeg kommer til at blande alle ugerne sammen på en måde. Ting som jeg gjorde i sidste weekend virker allerede som gamle minder, som jeg kun kan tænke tilbage på, med et lettere trist smil af savn.
I onsdags var jeg til Brobygning, men det endte med at vi brobyggere tog tidligere hjem end planlagt.
Vi skulle nå en bus kl. 06.55 om morgen, så hen på onsdag eftermiddag/aften var jeg utorlig træt, havde hovedpine, orkede ingenting og ville allerhelst helt hjem.

Torsdag morgen vågnede jeg med hovedpine og et ekstremt dårligt humør. Min veninde Buller og jeg besluttede os for at lægge os på sygestuen. Så hele torsdagen blev brugt på sygestuen med bogen "Fire piger - et par jeans" + søde Buller. Jeg besluttede også lige at skrive en sms til min roomie, for at høre hvorfor hun var taget hjem osv.
Egentlig var det hyggeligt nok med sådan en "vil helst sove, jeg er i dårligt humør, hovedpine x 10"-dag. Vi slap også for Brobygning.
I dag fredag har vi haft fri for Brobygning (Og jeg ved stadig ikke hvorfor, men så længe jeg slap for det var jeg også ret så ligeglad). Så det har bare været en almindelig dag på efterskolen med timer osv.

Allersidst på dagen da vi skulle til at hjem, kunne jeg virkelig også mærke, at hvis ikke jeg snart kom hjem ville hele mit hoved brænde sammen og tårene pressede allerede på.
Nu er jeg så kommet hjem til min søde dyne og mit trygge værelse. Jeg er på en måde lettet for at være kommet hjem, men lettet på en trist måde.

Tror i forresten, at det er lettere at såre dem, som man ved vil holde af en?
Jeg er nemlig usikker på det, for man vil vel altid være i tvivl, om dem som man tror holder af en i virkeligheden holder af en. Forvirrende tanker på en fredag, må jeg indrømme.

Lige nu sidder jeg og hører sange fra filmen "A Walk To Remember", imens mine tanker flakser rundt i mit hoved:
Song from "A Walk To Remember"; Someday We´ll Know.




Med disse billeder vil jeg nu smutte i seng.

Trætte, lettere, triste
kys fra
GirlInAnAppelTree.

1 kommentar:

  1. fin blog :)

    Tak for din kommentar på min blog - er lige blevet fast læser ;)

    /Ditte
    ditteblom.blogspot.com

    SvarSlet