mandag den 14. november 2011

Sleepless with N.

Early Good afternoon.

# Sikke en weekend jeg har haft! Har sovet alt for lidt og snakket alt for meget.
Så nu er min hjerne og min krop virkelig også udmattet.
Lørdag var en lettere hektisk dag med forældresamtaler på efterskolen, Gl. Elevdag på min skole og planlægning af weekenden. Forældresamtaler + Gl. Elevdag gik fint!
Forældresamtalen er som forældresamtaler er. En masse snak og en masse (faldne - for mit vedkommende) karakterer.
Gl. Elevdag var skønt, men samtidig også underligt at se ens gamle klassekammerater. De er jo på gymnasiet og på efterskole, så vi er spredt for alle vinde.

# Fra Lørdag-Søndag var jeg fra klokken 20´ sammen med min søde, søde veninde N.
Jeg snakkede jo i telefon med hende i fredags, men gud hvor var det skønt at se hendes kønne ansigt!
Vi hyggede os med Ben&Jerry is, iskaffe, film i alle afskygninger og en masse snakken og fjol. Vi var gik først i seng klokken 4 om natten, og vågnede så op klokken 11. Jeg har virkelig savnet at være sammen med en, som forstår mig fuldt ud og som kender mig så godt. Mig og N griner på samme tid, griner af de samme ting, har den samme fucked up humor og er i det hele taget lidt for ens. Savn på hende.

Iskaffe alá N&L.

Ben&Jerry´s Half-baked Ice cream.


N&L.

Grå kys fra
GirlInAnAppelTree.

1 kommentar:

  1. Tusinde tak for din søde kommentar på min blog! Sikke en fin blog du også har dig, jeg er fast læser nu :)

    Kisses.

    SvarSlet