fredag den 9. december 2011

sickness,

Dear Sweeties.

Jeg må indrømme at mit indre sundhedsmenneske nok skulle havde droppet de 2 sidste løbeture i regnvejret og stormvejret. De har nemlig resulteret i at jeg er har fået ondt i halsen(+ er meget hæs), ondt i hovedet, er blevet forkølet og har fået onde propper i mine ører. Jeg føler mig som en omvandrende smittefare og det er faktisk først her til aften at det er blevet slemt. Jeg sov 2 timer og efter jeg vågnede op har jeg bare haft det rigtig råddent.
Lækzi, lækzi føler jeg mig, må jeg sige. (not)
Det værste er at vi i morgen skal opføre vores teaterstykke og jeg skal filme det hele.

Ville ønske jeg havde en kop chai-tea og var hjemme under dynen.


klagende kys fra
L.

2 kommentarer:

  1. HEJ :D Tak fordi du er fast læser på mig og Idas blog Juicy Dots :D Jeg ville bare sige, at jeg er helt vild med din blog :D!

    SvarSlet
  2. Sød blog! Kunne være du ville tage et smut forbi min, og måske blive fast læser??
    xxx
    luccaharbo.blogspot.com <3

    SvarSlet