tirsdag den 20. marts 2012

because when I shop my world gets better.

Hej chikas.
Jeg sidder og savler over alle de skønne, fantaslastiske ting jeg kan finde på H&Ms og Gina Tricots hjemmeside. Allerede nu har jeg alt, alt for mange ting, som jeg mener skal købes for
at mit tøjskab bliver komplet (og perfekt).
Heldigvis skal jeg ind til mit Kære København på lørdag med N for at shoppe og tage i "Det Kongelige Teater" for at se ballet. Det bliver godt kan jeg mærke!

Mit kamera kommer formentlig med på lørdag, så der kan blive taget lidt billeder af byen.
Har altid ønsket mig at tage billeder i København. Måske til sommer tager jeg
en lille one-girl tur med mit kamera ind til København. Bare for at nyde byen,
tage billeder og chille.

søde, finurlige kys!

p.s. sød musik til de soulede:
Joss Stone - Stalemate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar