onsdag den 7. marts 2012

a bad tendency in the blogworld.

Hej.

I lang tid har jeg gået og tænkt over hvordan jeg kunne få min "klagesang"
til at lyde venlig, men bestemt.
Der er nemilg ved at komme en rigtig dårlig tendens i bloggerverden.
Måden nogen (læs; mange) kommenterer hinandens indlæg på er kun ved at skrive "fin blog, kig forbi" og intet andet. Man bliver derfor i tvivl om personen bag kommentaren overhovedet
har læst indlægget - eller skænket det og bloggen en tanke?
Var den kommentar kun for at få flere læsere eller for at blive set?
Da jeg var inde på Michelles Modeslam (Bedre kendt som "Bare på beløbet, tak")
kom jeg forbi et rigtig godt indlæg, hun havde skrevet om lige præcis samme emne.
Jeg vil virkelig råde alle til at læse det.
Se det indlægget her; KLIK

Mange søde kys
fra jeres L.

 

6 kommentarer:

  1. Fint indlæg, og jeg er så enig! Synes også jeg ser det mere og mere på blogs, og det er sgu en ærgerlig udvikling.

    Personligt kunne jeg aldrig finde på at skrive sådan en kommentar uden andet indhold. Og da slet ikke uden først at have læst indlægget. Det er bare så forkert og ligegyldigt i mine øjne.

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at folk er enige! :).
    Vi må sprede budskabet.

    SvarSlet
  3. Hej super sød blog du har, måske kan vi følges?
    Du må meget gerne tjekke min blog ud
    livilovelife.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet
  4. Fed fed blog!!
    Tænkte på om vi skulle følges? Nu følger jeg ihvertfald dig - håber du vil gengælde!

    ;-)

    knus
    emilie-olejas.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Elsker at selvom du lige har skrevet at du hader "sådanne kommentarere", og så er der alligevel to der gør det her til sidst! Det viser bare at de SLET ikke har læst indlæget!:)

    SvarSlet