tirsdag den 14. februar 2012

life is a song, love is the music.

Det er faktisk en stille og rolig dag i dag.
Jeg chiller, nyder min vinterferie, læser blogs,

skyper lidt on/off med min veninde og hører god musik.
Det fede ved at være hjemme på ferie er at jeg selv kan bestemme
(næsten) ALT. Bestemme hvad jeg skal spise, hvornår jeg skal spise, hvornår jeg
går i seng osv. osv. Det er frihed og skønt!
Det underlige er dog at jeg savner de søde mennesker på efterskolen.
Jeg savner mine roomies (og de andre), men dem ser jeg heldigvis på søndag!
I morgen står den på shopping med min mor. Så der kommer formentlig et
indlæg med dagens køb, hvis jeg finder noget.
Desuden har jeg også fået taget en del billeder med mit kamera, som
jeg formentlig smider ind på bloggen som en lille udstilling.

Hvilke planer har i for jeres ferie?

 

My playlist right now;

The Majority Says - 114.

Sveniur - Somebody that I used to know.


vinterkys fra
L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar