onsdag den 1. februar 2012

cph-fashion weeeeeeek! + dansk stil.

Godeftermiddag herfra.
I dag starter modeugen jo! Jeg har kigget lidt på deres skema og fundet ud
af at de shows som jeg (allerhelst) vil se foregår om Torsdagen.
Det ville være fantalastisk at kunne se dem rigtigt, meeeen da
jeg hverken er designer eller pressefotograf, er der ingen
adgang for mig :(.
Derfor må jeg følge med på deres hjemmeside og pakke mig ind i dyne og pude her på efterskolen.
Det skal nok blive hyggeligt, tror jeg på! :).
Dem jeg glæder mig mest til at se er
(Der er selvfølgelig flere, men disse er klart mine favoritter);
Stine Goya.
Baum Und Pferdgarten.
Anne Sofie Madsen.


Mange søde fashion-kys fra
L.

p.s. Har lige fået et debatindlæg for i dansk som skal laves til i morgen.
Jeg er virkelig ikke vild med debatindlæg, så hellere en stil eller et essay.
Mig og debatinlæg - Vi er ikke gode venner, så det er nok derfor jeg er endt her
og skriver på bloggen i stedet.
MEN nu vil jeg gå i gang med at skrive, sådan for alvor altså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar