mandag den 20. februar 2012

(a)lone-ly.

Her sidder jeg så i min seng på mit værelse.
alene fordi mine 2 roomies først kommer i morgen (hvilket jeg ikke vidste).
er trist.
havde glædet mig til at komme tilbage til efterskolen, men nu
er glæden erstattet af tristhed og rastløshed.
den næste uger byder vidst på OSO, men orker jeg det?
svaret er enkelt og kort; nej.
hvordan kan glæde hobe sig op i hele kroppen
som små forvirrede sommerfugle
for derefter at fordufte lige så hurtigt som damp?
jeg forstår det simpelthen ikke.

nogengange når jeg er sammen med mine veninder
bliver jeg helt trist fordi jeg kan se forandringerne hos dem.
forandringer som jeg før i tiden ikke ville havde
lagt mærke til, fordi jeg var sammen med dem hele tiden.
Men nu kan jeg se forandringerne og de er ikke dårlige - tværtimod.
jeg bliver trist når jeg kan mærke at jeg bliver usikker
på hvad jeg kan spøger dem om og ikke.
før i tiden ville jeg nok bare spørger dem,
men nu holder en usikkerhed mig tilbage.
vi bare længere væk fra hinanden.
og jeg savner mine veninder.

3 kommentarer:

  1. Da jeg har været så heldig at vinde en blogaward, skal jeg derfor sende den videre til fem blogs, og jeg har bl.a. valgt din. Derfor skal du give awarden videre til fem andre blogs med under 100 faste læsere. Det skal du gøre ved at skrive et indlæg, hvor du skriver, hvem du giver awarden videre til, og skriver at du har fået den af mig (med link). Jeg håber du kunne bruge det :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke billeder :-)! Hvilket program har du redigeret dem i?

    Knus.

    SvarSlet
  3. Mathilde - Mange tak! Det var rigtig sødt :)

    Yiyang; Jeg har slet ikke redigeret dem, men fundet
    dem på en meget inspirerende hjemmeside :).

    SvarSlet