fredag den 27. januar 2012

i miss my camera.

Hey.

Der er var et tidspunkt hvor jeg altid smuttede ud og tog billeder. Det var mest i sommers da tiden og solskinnet var min ven.
Jeg kan godt lide at se verden i billeder. Så tit når jeg kører i bil eller tog kan jeg pludselig se
et "billede". Så mangler jeg virkelig mit kamera.
Det nemmeste ville være at have det på mig hele tiden faktisk.


Vil i ikke være søde at stemme i afstemningen? Det ville hjælpe mig en del :)


photographs taken by me.

Vegas - Sara Bareilles:

kys til jer. 

6 kommentarer:

  1. Hej, fin blog :) kig forbi min hvis du får lyst på Linebiine.blogspot.com og evt deltag i min giveaway..

    Ha' en dejlig dag
    //Linebiine

    SvarSlet
  2. Super fin blog, håber du vil tage et kig på min hvis du får lyst:-)
    God weekend!

    www.astridingemann.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej, meget fin blog! Og det med kameraet, kender jeg godt! :-)
    Jeg er blevet fast læser nu, håber du vil tjekke min ud og måske gøre det samme? Det ville i hvert fald betyde meget.

    Hej hej, sandramrasmussen.blogspot.com ;-)

    SvarSlet
  4. hejsa. super fin og insprirende blog du har!

    jeg er blevet fast læser.

    håber også du vil kigge forbi min, og måske vi kan følges ad?

    knus michelle

    http://michellevictoriaj.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej piger! Hvor dejligt med så søde kommentarer :).
    Jeg smutter forbi jer alle.

    kys&kærlighed.

    SvarSlet
  6. Hold da op! Sikke en lækker blog du har dig, jeg er vild med den. Jeg er selvfølgelig fast læser af din blog, og jeg håber du vil kigge forbi min blog. :-)
    Kærligst C <3
    //fashionbycarolineblog.blogspot.com

    SvarSlet