lørdag den 3. december 2011

thoughts, too many thoughts.

Hi, Lovely girls!

I dag har været en meget stille og rolig dag. Det har jo regnet næsten konstant i dag, så jeg har været indenfor og spist sushi og set Ally. Og tænkt.
Virkelig tænkt dybe tanker.
Jeg prøver at finde ud af om nogle mennesker er perfekte. For det har jeg altid ment (Og mener til tider stadig). Nogle er perfekte - andre er ikke. 
Og hvad skal der så til for at blive perfekt? 
Hmm, man skal have den rigtige stil, kunne tage s(kønne) billeder, være udadvendt , blogge på den rigtige måde, være vellidt, have de rigtige veninder og være perfekt på alle tænkelige måder - i følge mig ihvertfald.
Jeg kan da selv komme i tanke om et par perfekte piger i min omgangskreds.
Når jeg så sidder og tænker på dem og ser dem for mig, mister jeg lidt modet.
For vil jeg nogensinde blive sådan en pige? Eller er jeg sådan en pige?
Ved de piger overhovedet at de bliver betragtet som "perfekte" piger?
Eller handler det egentlig om at de her piger har et godt selvværd, god selvtillid og egentlig bare har fundet ud af hvem de er? - Både stilmæssigt og personlighedsmæssigt.

Man kan blive helt rundtosset og rastløs af at tænke så meget over sådan nogle ting.
Desuden vil jeg ønske jer alle Glædelig December! Jeg er endnu ikke i julehumør overhovedet, men det skal vel nok komme.

lots of kisses and hugs from
GirlInAnAppelTree.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar