tirsdag den 6. december 2011

My dear.

Hey, hey, hey!

Jeg kan bekræfte, at jeg ikke kan finde ud af det med faste læsere.
Fordi alle de blogs som jeg helst gerne skulle læse fast, står ikke under min "Blogs, jeg læser fast"-liste.
Så noget er galt, men jeg kan altså ikke finde ud af hvad...

I går kørte mig og Buller til den nærmeste lille by og købte stort ind.
Det bestod i en klam sandkage af en art, saltlakridser og til sidst Chokolade.
Vi havde nemlig brug for en rigtig "vi-er-fede-i-dag-"-dag :).
Og det var hyggeligt og er stadig hyggeligt!


Min chokolade som jeg købte i går.
Jeg har aldrig smagt den før, men indpakningen var så fin at jeg blev nødt til at købe den.
Den er endnu ikke spist :).


knus.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god blog, kig forbi min! ;-)

    knus,
    sofieamaliesblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. mmh det lyder lækkert! Rigtig fin blog du har!:)
    Mona-l.blogspot.com

    SvarSlet