lørdag den 26. november 2011

it´s gonna be a late night.

Dear Girls.

Undskyld, at der ikke har været blogging siden i torsdags, men der har været meget at tænke på. Randerne under øjnene og det matte blik afsløre mig nok. Ja, jeg er trist og træt.
I morgen skal jeg tilbage til efterskolen og sige farvel til min roomie. Hun har besluttet at efterskole ikke lige var hende og jeg forstår og støtter hende selvfølgelig.
Jeg har virkelig ikke lyst til at tage tilbage til efterskolen og sige farvel til hende. Jeg ved, at jeg kommer til at savne hende utrolig meget. Jeg ved, at værelset bliver tomt uden hende. Jeg ved, at en anden roomie aldrig vil kunne erstatte hende. Jeg ved meget, men samtidig føler jeg også, at jeg ingenting ved. At jeg ikke ved, hvad jeg skal stille op, når hun er rejst.
For jeg har stadig 4 skønne veninder på efterskolen, som virkelig betyder meget for mig. Så egentlig burde det ikke betyder SÅ meget for mig at en veninde rejser. Men hende her hun var bare solstrålen.
jeg savner hende allerede.



kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar