søndag den 6. november 2011

I do like letters.

Bonjour!

I sidste uge da jeg læste Politikken (Nærmere IBYEN som er et tillæg) kom jeg forbi en artikel om breve.  Artiklen handler om den her klub som hedder "Post A letter Social Activity Club" hvor folk kan komme fordi Cafe Lyst i kbh. Og skrive breve.
Brevpapir, kuverter, postkort og penne bliver stillet til rårdighed også kan man ellers bare skrive løs! :). Frimærkerne skal man dog betale for, men ellers er det for free.
Jeg synes det er en af de bedste ideér jeg længe har hørt om!
For hvem elsker ikke at skrive breve - eller at få breve? Det er da det bedste at nogle har gjort sig umage og taget sig tid til at skrive et brev til en. Vi bor jo i en verden hvor facebook, sms osv. Styre det hele.
For et par dage siden blev jeg spurgt nede på efterskole hvad jeg lavede,  og jeg svarrede at jeg skrev en e-mail til min veninde. Det medførte stor foragelse og lidt rynken på næsen fra en af pigerne. Det var da besynderligt og alt for voksent mente hun! Men e-mails gør mig faktisk lige så glad som breve - Især når de kommer fra mine veninder som er langt væk fra mig.
Anyway, jeg har lige klipset artiklen ud af Politikken, dog er den blevet meget lille, så det vigtigste står herunder billedet;

Post A Letter Social Activity Club.
Tid; Den første tirsdag i hver måned fra kl. 19.
Sted; Café Lyst, Jægersborggade 56, Kbh. N
Pris; Gratis.


Eftermiddagskys fra
GirlInAnAppelTree.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar