lørdag den 29. oktober 2011

in air for the first time!

Hey You.
Så er jeg i gang med at blogge! Sikke spændende det bliver. Jeg glæder mig allerede meget, til at se hvordan det her kommer til at gå.
Min blog kommer jo mest til at handle om fotografering, mode, alle mine finurlige tanke, mine skønne veninder og hvad jeg ellers tuller rundt og laver.
I lang tid har jeg ville lave en blog, og nu da en af mine efterskoleveninder sagde "Du burde gøre det!" Tænkte jeg, at ja det burde jeg da.
Årh, det er skønt at være igang faktisk! Nu skal jeg bare finde ud af det her blog-noget, men det skal nok blive godt.

For at mit første blogindlæg skal blive lidt spændende, starter jeg op med en skøn lile sang og nogle smukke inspirationsbilleder!


New Soul, synget og skrevet af smukke Yael Naim.



Skønne blogkys fra
GirlInAnAppelTree.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar