søndag den 30. oktober 2011

a grey sunday.

Hey You.

I dag er en gråvejrsdag som vil noget. Himlen er fuldstændig grå og selv ikke solen skinner igennem det tykke lag af grå skyer.
Mine planer for i dag er at pakke. Jeg skal i aften tilbage til efterskolen og jeg glæder mig skam!
Jeg glæder mig til at se de skønne mennesker på efterskolen.
Når jeg er færdig med det her blogindlæg, vil jeg sætte mig i min sofa, spise en pastaret fra i går og ser noget fjernsyn.
Typisk afslappende søndag. Nogengange elsker jeg søndage, og andre gange hader jeg dem. Det kan være hyggeligt at sidde inde en hel dag foran fjernsynet eller computeren med varm kakao og tæpper. Samtidig minder søndag mig også altid om at i morgen, skal man igen i skole. Så er weekenden slut og måske nåede man ikke alt det man satte sig for om fredagen.

Søndagskys fra GirlInAnAppelTree.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar